Saturday 2 April 2011

Hari Ini Dalam Sejarah

Siang aku menemani mak ayah beraktiviti..
Malam aku menemani yang tersayang pula beraktiviti..
So..
Aku baik kan.. wah tetiba aku baik.. hahaha..

Hari Ini Dalam Sejarah (macam rancangan dalam tv dulu-dulu tu la plak). Sejak aku jadi pengunjung setia STAR of Paroi, Seremban, NS sejak 2009 (dah 3 tahun derrr) tiap minggu dek kerana menemani peminat bola sepak tegar yang juga fans N9futbol tu tak pernah sekali pun orang lain jadi kawan borak aku sepanjang game selain bodyguard comel aku tu coz biasalah peminat tegar mana layan kita borak derrr sepanjang game.. ok aku tipu je, mana boleh tak layan.. mahu aku balik time tu gak.. ada berani : P. Jeng3.. kali ni aku & Fzal ditemani oleh seorang ibu muda dengan anak super duper active seramai 4 orang.. cayalah.. enjoy da pic..   


Peminat tegar sedang membelanjakan tiket.. tima kacih ye : )


Kanak2 tersebut.. : P


Waaaa.. sukeee.. ; )


Ibu muda dgn anak super duper active yang baru lepas tettt.. : P


Asyik pic dia je bila gol : ( cuba kalau tak gol heh..


Very the pucat meh.. biasa ah xde penaja lipice : P


Lepas tgk bola sila bawa saya jamu selera ok coz saya lapar : )

No comments:

Post a Comment