Tuesday 22 May 2012

My first 3 Series Birthday with Love

Dalam banyak-banyak cuti hari keraian yang di sambut di Malaysia (aku tahu banyak weh cuti coz selalu aku dapat kalendar awal tahun mesti aku tanda cuti dulu..), hari yang paling istimewa bagi aku adalah first Hari Raya Aidilfitri (unexplained why it comes first), next Hari Raya Aidiladha, next Hari Ulangtahun Perkahwinan (tahun ni baru masuk senarai.. hee..) & next hari Ulangtahun Kelahiran aku sendiri serta insan-insan teristimewa di hati aku iaitu suami, mak, ayah, abang, anak sedara, adik & kawan-kawan aku.

Today is my first 3 series birthday with love.. tu je nak cakap.. hee.. Nape lah pulak sebut 3 series teringat BMW ni.. dush.. Tahun ni kira tahun yang paling istimewa aku sambut birthday coz selalu sambut birthday 2x je, dengan kawan-kawan & family. Tahun ni banyak yang dah berubah coz selaras dengan berubahnya status aku sebagai seorang yang bukan single-mingle lagi so maybe lebih dari 2x lah kot aku akan sambut birthday.. hee.. Apapun hari ni aku sambut birthday dengan suami dulu & next time dengan yang lain.

Memandangkan birthday aku tahun ni jatuh pada hari Selasa (hari bekerja la weh..) so tak banyak masa untuk fikir mana lokasi yang terbaeeekkk nak sambut birthday. Masa pun ada 1 jam je waktu rehat (1 jam lebih coz masuk lambat.. haha..) so mana lagi la lokasi yang paling dekat dengan office aku selain di Pizza Hut, AEON Seremban 2. Ikutkan dah set nak lepak situ dengan budak office 28hb tapi otw asal-usulnya nak ke Delifrance tak jadi coz banner new menu selections Pizza Hut hari ni nampak macam menarik.

Lime Pepper Chicken Chop

Passion Mint Fizz & Blackberry Fizz


Suami comel ajak beli kek coz macam tak menarik sambut birthday tak ada kek (kebaratan sangat la weh..) Rilex ah.. kita makan dulu, kek simpan next event coz sangat tak menarik makan kek 2 orang je. Italian Herb Chicken & Blackberry Fizz pilihan Fzal, Lime Pepper Chicken Chop & Passion Mint Fizz pilihan aku. Sambutan yang amat sederhana hari ni tapi penuh makna dalam hati. Sempat lagi jalan-jalan sebelum masuk office macam office tu aku yang punya.. hahaha.. Sayaaaaaaaang kamooo.. <3


No comments:

Post a Comment