Thursday, 1 January 2015

Awesome 2015


Assalamualaikum w.b.t


Post pertama di tahun baru.


Selamat Tahun Baru 2015 untuk semua ye.
Tahun ni tak ada sambutan tahun baru.
Ingati musibah yang menimpa negara kita.
Kalau tak tahun baru aku mesti nak tengok bunga api.
Ye..sekadar tengok bunga api je aku gembira weh.
Senang kan nak layan aku..tak banyak kos kan.
Tak banyak la sebab aku dah insaf.
Insaf tentang shopping la.


Malam tahun baru aku & fz keluar jumpa kawan.
Dah lama juga la tak jumpa kawan ni.
Al-maklumlah..masing-masing dah pegang status Ex-KKMNS..hehe..
Yang bestnya dapat juga aku tengok bunga api.
Bunga api orang perseorangan je pun.
Orang tu main di rumah sendiri kot.
Bunga api kan naik tinggi..so aku nampak la..tak gitu.


Selamat Tahun Baru 2015
dari SZ & FZ


EX-KKMNS..eh mana lagi sorang nih.


Tq banyak-banyak ye encik.
Balik kerja malam penat.
Tapi sudi layan saya yang nak tengok bunga api.


Next time ada masa kita jumpa lagi ye.



No comments:

Post a comment