Saturday, 24 January 2015

Majlis Aqiqah, Yassin & Tahlil serta Bday Qayyum & Iyad


Hari ni aunty tengah diet ni..maklumlah semangat tahun baru masih berkobar-kobar. Alang-alang dah ada majlis..cheat sekali sekala dua kali dua kala pun boleh kan. 3 kek kan..semua nak rasa..haha..tu baru gambar kek belum lauk-pauk eh.. Maaf gambar lauk tak ada sebab nanti kantoi makan banyak. Maklumlah lauk nogori 9 memang terlajak sedappp. Selain daripada tu tak termasuk juga kuih-muih jiran-jiran terdekat bawa..hehe..tak apa lah yang penting semua orang happy dapat makan-makan & sambut bday 2 orang cucu wo eh.


Happy Birthday Iyad & Qayyum.
Semoga panjang umur, murah rezeki, jadi anak yang baik, happy & bahagia selalu.












Iyad..aunty tak buli pun..kenapa gitu..hehe..





No comments:

Post a comment