Tuesday 26 February 2013

Fzal - Izinkan Selamanya Namamu Dihati

Orang cakap dalam perkahwinan atau rumahtangga pasangan isteri & suami mesti kontra kan, eh ape ke hal aku letak isteri dulu ni. Ok pasangan suami & isteri mesti ada serba sedikit kontranya antara satu sama lain. Orang la cakap bukan aku yang cakap tapi kalau orang dah cakap tu selalunya betul coz kalau tak betul tak ada la plak orang yang akan cakap-cakappp. Ini salah satu perkara kontra antara aku & Fzal dari segi minat. Apapun aku happy walaupun kontra.

Fzal minat karaoke, selalu men"sumbang"kan suara dalam aktiviti & pertandingan karaoke. Pernah menang derrr.. wakaka.. Aku lak minat dengar orang karaoke je.. haha.. selalu men"tadah"kan telinga dalam aktiviti karaoke dia. Aku memang jarang sekali, dua tiga empat kali men"sumbang"kan suara waktu karaoke, lepak la 1 jam ke 2 jam ke, aku kalau nyanyi pun malu-malu kucing je.. haha.. sedar diri la katakan, orang tak pandai nyanyi. Aku nyanyi suara "ghenggah" orang kedah kata, dalam kereta je.. tu pun kalau aku lupa ada orang lain sama dalam kereta coz lagu kat radio terlampau nau sedapnya.


  

Layannn.. Fzal nyayi Izinkan Selamanya Namamu Dihati dari kumpulan Eye waktu sesi karaoke dengan geng-geng office aku kat Seremban Parade. Aku macam biasa jadi videographer & tukang gelak. Geng-geng office aku kalau yang ngam dengan Fzal memang laki bini ngam & anak beranak ngam. So leh enjoyceee sama-sama dalam aktiviti karaoke ke apa-apa aktiviti pun termasuklah mesyuarat agung.. haha.. Kalau yang tak ngam tu tak payah cerita lah ye, no komen :P


2 comments:

  1. mmg dah jodoh
    sebenarnye ade rahsia di sebalik jodoh itu
    kita akan dijodohkan dengan org yg sebenarnya mempunyai perangai yang sama..kalau tak caya dengar lah ceramah kat astro tu "kalau dah jodoh"
    kalau anak degil itu kite kita punye perangailah samada suami atau isteri..

    ReplyDelete