Tuesday, 11 January 2011

Aku ada Blog

|



Itu aku. Aku bukan retis apatah lagi ahli politik. So korang xkenal aku. Aku aweks biasa2 jer.. nak kenal sudi-sudi la baca blog aku coz hari ni semangat aku tengah berkobar-kobar lah sangat nak ada blog sendiri.

Kalau nak ikutkan, dah lama aku nak ada blog sendiri tapi aku sibuk kerja qs (sibuk la sangat..haha..). Walaupun sibuk aku sebenarnya "silent reader" blog individu-individu tertentu (rahsia..) yang amat hebat di mata aku. So, hari ini aku terlalu gembira dan teruja untuk ada blog sendiri dan jadi hebat macam mereka.

Salam perkenalan kepada semua blogger-blogger hebat, blogger-blogger suam-suam kuku hebat pun salam perkenalan gak dari aku. Kalau ada komen-komen membina aku alu-alukan untuk memperbaiki diri aku otw aku nak jadi seorang yang lebih maju di masa depan. Berkasih biarlah 1..berkawan biarlah 1000.. (aku nak lebih dari 10,000 kawan..), so jadilah kawan & follower aku, janganlah jadi silent reader macam aku dulu : ).


No comments:

Post a comment