Wednesday 19 January 2011

Tahniah Bos

Sempena Hari Keputeraan ke - 63 D.Y.M.M Yang Dipertuan Besar Negeri Sembilan Tuanku Muhriz Ibni Almarhum Tuanku Munawir pada 14hb yang lalu, Tuanku menganugerahkan bos aku gelaran Dato'. Tahniah bos daripada kami "the 5 and only (aku, Kak Amy, Kak Zimah, Kak Ct dan Kak Lin) staff" PKMMNS & KKMNSSB. Malam ni kami staff-staff, AJK PKMMNS bersama-sama staff PKK Negeri Sembilan menghadiri majlis makan malam meraikan bos aku di Hotel Kelana Resort, Seremban, NS. 




 


Lepas makan dan dengar banyak juga la patah-patah kata nasihat, semangat dan ucapan dari bos aku, bukan sepatah dua kata la.. ada sesi penyampaian cenderahati dari staff dan AJK untuk bos. Lepas borak-borak, aku dan 3 orang puan-puan tu (sorang puan tak dapat hadir ok..) ada aktiviti wajib kami yang tersendiri, aktiviti bergambar nak masuk blog je pun sementara nak tunggu makanan otw masuk perut. Cun-cun je makanan dah parking dalam perut, apa lagi.. balik la. Ok bye-bye..

No comments:

Post a Comment