Sunday, 23 January 2011

Tidak Salah Memakai Baju Kurung

Mesti korang tengok baju kurung aku kan bila baca tajuk post.. hehe.. Ape??? Tak tengok pun!!! Korang lagi ter automatik tengok no plat kereta tu ek, ye la.. tahu la baju aku tak cantik.. huhu.. Apapun NCJ tu bukan kereta aku ok : P




Alkisahnya hari ini aku dan Kak Amy jadi wakil staff PKMMNS dan KKMNSSB memenuhi undangan ke rumah salah seorang bos untuk majlis sambutan hari jadi anak bos di Kuala Pilah, Negeri Sembilan. Bos cakap kenduri so kitorang pakai la baju kurung, rupanya majlis sambutan hari jadi.. huhu.. tak pe lah baju kurung kan sesuai untuk semua majlis.. lagipun tak salah pakai baju kurung ke Majlis Sambutan Hari Jadi kan kan <--- itu ayat untuk memuaskan hati coz kalau tahu majlis sambutan hari jadi mesti nak pakai seluar.. eh jangan gelak!!!. : )





Perhatian!!! wah siap perhatian tuh.. saja je nak cakap jangan terpedaya dengan gambar di atas, diorang pun pakai baju kurung juga tadi gi majlis tu.. wakakaaa.. otw balik Seremban kitorang singgah di Ulu Bendul untuk mandi, eh salah.. diorang singgah untuk mandi coz aku tak mandi pun kat situ, aku hanya penjaga duit $$$, hp, beg dan kasut.. huhu.. Ape??? nak tahu kenapa aku tak mandi, tanya la diorang.. nak tanya aku pun boleh.. call aku sekarang, cepat cepat.. haha..

No comments:

Post a comment